Natt

Tror att jag är som gjord att jobba natt. Började med ett morgonpass idag och ögonen gick i kors under hela förmiddagen. Sen ringde en kollega och berättade att hon inte kunde ta sitt nattpass idag så då var jag snäll och tog på mig det också..Typiskt Fia. Det positiva är att jag blir ledig imorgon istället :)

15.30 slängde jag mig i sängen och somnade som en stock! (eller ne, jag gick i sömnen vid 16.30..som vanligt när jag sover på Vasavägen). Vaknade upp klockan 21.00, en kvart innan klockan skulle ringa och kände mig piggare än på hela dagen :)

Så nu är jag på jobbet igen och går av imorgonbitti klockan sju och då ska jag åka hem till min älskling (som slutar sitt dygnspass klockan 07.30) och mysa!


Hade bokat in mig på afrodans ikväll klockan sju men fick ju avboka det igen..lite typiskt eftersom jag inte har varit på gymmet på jättelänge och kände mig verkligen sugen på att gå dit. Men jag gör väl det jag är allra bäst på, det vill säga skjuter upp det till en annan dag :D


Påtal om att skjuta upp saker.. Stångåstaden..




Fia om ca 7 timmar..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0