Märklig natt

När jag kom hem från jobbet igår så däckade jag i soffan. Jag känner ju mig själv ganska så väl så jag visste ju att detta skulle hända så jag bytte om, borstade tänderna och hämtade täcket INNAN jag däckade i soffa. Jag tog mig igenom en film innan ögonen gav upp. Då var klockan ungefär 18.00 och sen sov Fia...djupt!


Vaknade till runt nio och hasade mig in till sängen. Där sov jag gott tills jag 04.30 vaknar med huvudvärk och ont i halsen. Normala människor hade ju gått och lagt sig igen men jag vandrade tillbaka till soffa och började kolla på film. Där låg jag tills Victor kom hem från jobbet vid 07.45 :)


Det här hade ju varit fanastiskt bra om jag hade börjat jobba tidigt idag men nu började ju jag vid 14.30 och slutar vid 22.30 och jag har en känsla av att ögonen kommer att få i kors här på jobbet ikväll!



Vad tror ni om den här gobiten?





Hon kom ut på blocket igår, en tik på drygt ett år.
Mia vad tror du om nosen? Ser den inte lite väl tilltryckt ut?

Jag vill ju helst ha en hane men man blir ju lite sugen när hon är så söt och det är ju en klar fördel att hon är så pass gammal.

Mmm, svårt beslut. Tur att jag ska fatta det ihop med världens klokaste man :)


Kommentarer
Postat av: Mia

Hon såg jätte söt ut och jag tror det är ganska svårt att bedöma från en bild om det är bra. Viktigt att ni ber dom besikta hunden hos en veterinär innan ni tar över den och fråga gärna om den haft någon sjukdomar eller problem med luftvägarna :)

2012-01-12 @ 09:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0