Hitta formen

Av dem senaste sju bloggarna jag just läst så har fem stycken handlat om att "hitta formen" "nytt år, nya vanor". Jösses, det är verkligen så att i januari kör alla stenhårt! 
Vad gör jag då? Jag ligger mest på sofflocket och filosoferar. Jag känner att min sambo (wii, SAMBO!) tränar för oss båda! :D Haha skämt åsido, det får nog bli en långpromenad imorgon. 



Gymmet tar vi när kroppstemperaturen är tillbaka och kroppen är pigg igen! Mätte btw 35,1 i kroppstemperatur igår när jag skulle sova. Inte konstigt att man är trött och seg, vad som dock är konstigt är att det blir sådär? Hur udda är jag egentligen? Ni behöver INTE svara på det, tack!


Fan vilken ångest jag börjar ha för min fantastiska maskeradkostym som jag införskaffade mig för flera månader sedan! Har jag tagit mig vatten över huvudet??



En liten stund kvar på jobbet, sen ska jag åka hem och bädda ner mig och vänta på att min snygging kommer hem! (Kanske sova en stund också eftersom han inte dyker upp för ens vid 07.40 imorgon...) 


Trevlig natt!



Vart f*n är profilbilden på bloggen? Den dyker ju aldrig upp??
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0