Guds gåva till människan.. värmedynor

Min största önskan just nu är att få vakna upp en dag och inte frysa på hela dagen! Känner mig ständigt som en liten isbit och man blir ju inte direkt pigg och glad över att ständigt huttra. Jag skulle vilja påstå att man faktiskt blir trött, slö och allmänt tjurig.

Som tur är har jag en man som står ut med mitt griniga humör och gör sitt bästa för att jag ska vara pigg och glad :) You're too good for me..


Imorgon är jag i alla fall ledig :) Första lediga dagen efter en jobbhelg är alltid lika skönt!
På prgrammet imorgon står städning, tvättstuga, hundvakt och sen blir det nog en sväng till mormor och morfar för en kopp kaffe. Har inte sett dom sen i julas så jag saknar dom massor!


Semesterresa är på tapeten hos familjen Johansson/Nilsson just nu. En solsemster i maj med ett gäng vänner. Nu ska vi bara få ihop våra scheman så att vi kan åka!

Dock måste vi avakta lite eftersom det förhoppningsvis händer roliga grejer snart :) Grejer som behöver lite planering inför en resa! Wiii!!!


Köpte skor till maskeraden igår men jag tror att jag ska köpa ett par till. Dom jag köpte igår passar väldigt bra till dräkten och dom är väldigt sköna men jag skulle nog vilja har några mer "party feeling"-skor! Förra året stapplade jag omkring på mina cruella de vil-klackar hela kvällen och tyckte att det var världens skönaste skor! Det tyckte jag dock inte dagen efter...

Maskeraddräkten och jag börjar sakta men säkert bli vänner :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0