Energibrist och personalbrist

Egenligen skulle jag nog kanske stannat i soffan idag. Det är aningen tungt att stå bakom receptionen idag med ett hängande huvud och en rinnande näsa. Finns det dock inga vikarier som kan jobba så får man väl försöka ändå.


Tre dagar kvar till helg, det går nog med lite vilja, panodil och näsdukar. Hotellet är ju överbokat med som lite grädde på moset.

I helgen blir det lite flyttpackande och släktkalas. På fredag ska jag nog ut med mannen och äta lite gott också :) Det behövs nog om jag ska orka med släkten på lördag! :P



Ringde stångåstaden imorse och var lite stolt över mig själv i två sekunder innan jag insåg att jag borde gjort det här för längesen och blev då istället lite trött på mig själv.. Blev även lite trött på stångåstaden som verkar vilja krångla till mitt liv så mycket som möjligt. Någon jag inte är trött på är Victor som står ut med att jag är omständig, slö och allmänt jobbig ibland :) Tack för det snygging! <3



Nu mina kära vänner jobbar jag inte på Radisson Blu längre (ni som har tjatat om att jag måste ändra på facebook..) Jag är inte singel längre heller :) Jag har visst en förmåga att dra ut på att uppdatera informationen på facebook. Betyder det att det är okej att jag drar ut på att uppdatera min bostadsort till Mjölby? För att ändra det känns lite tungt ;)

Nehe, nu ska jag ta och snyta mig för hundrade gången idag (fan, jag som precis hade fått tillbaka hunden under näsan, d'oh! )




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0