En av de utvalda!

Ibland är jag i min egna lilla värld och glömmer dessvärre att jag har folk omkring mig. Detta hände även idag, på jobbet naturligtvis. Jag stod framför datorn och höll på att lägga in en bokning när en gäst kom fram till mig och sa: " visste du att det endast är 10 % av alla flickor som kan vissla?" Då förstod jag att det var mig han syftade på för jag stod och visslade för fullt i tron om att det inte var någon annan som var närvarande.
"Där ser man! Det är ju trevligt att man är en av de utvalda då!" sa jag.
Mysig farbror :) Han skulle ju lika gärna ha kunnat komma fram och säga håll truten, å andra sidan kanske det var det han ville ha sagt men valde den lite finare vägen att säga det på :P


Idag har jag packat ner allting på Vasavägen! Känns skönt att det är klart, nu ska vi bara köra grejerna till mjölby också, SEN är det faktiskt klart och jag kan kalla mig själv för världens lyckligaste sambo.

En halvtimme kvar på jobbet och sen är det sex and the city som gäller innan det är dags att sova! (okej, allt utom sex and the city-boxen och DVD:n är nerpackat..jag måste ju överleva kvällen!)

Imorgon är det fredag (på riktigt den här veckan!) och då hoppas jag på en mysig kväll med Victor. Vad som står på agendan är inte riktigt klart än men det spelar inte så stor roll vad det blir, bara jag får vara med Victor!

På lördag ska jag umgås med My och Mia! Det blir najs! Vin ska bli gott! Det har varit alldeles för nyktert på senaste tiden..


Har äntligen börjat läsa boken jag har fått låna av särbo och den är kanonbra!



Igår var mormor och morfar och hälsade på i lägenheten :) Senare på kvällen kom Korre, Nanne, Lindell och Emma förbi på lite mat och kvällsfika. Det planerades solresa!



Gjorde särbos favvopaj och bjöd på. Synd att inte min särbo är hemma för det blev massor över!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0