Bra dag!

Uppe med tuppen klockan 06.00 (ne, 06.20 blev hon nog innan jag masade mig ur sängen..) Vid sju gick Victor till jobbet och jag gick till tvättstugan. Efter det blev det en långpromenad på morgonkvisten samt en tur i solariet. Mer tvättning, frukost och en dusch senare så somnade jag sött i soffan igen. Masade mig upp för andra gången och gjorde mig i ordning för att åka till jobbet. Tycker ändå att det är en helt godkänd dag? Jag har ju fått mycket gjort :)


Det är så mycket roligt på gång nu men ingenting är klart så jag tänker nog hålla lite på detaljerna men förhoppingsvis så har två mycket roliga saker hänt om ca 2 veckor! Wiii!! Hoppas, hoppas! Håll tummarna nu för tusan!

Beställde lite revisita till maskeraden idag! Har fortfarande en stor klump i magen om hur detta kommer sluta men jag har ju aldrig varit en fegis förut så varför börja nu? :D


En timme jobb kvar i dag och åtta imorgon, sen får jag åka hem och mysa med mannen innan jobbkarusellen drar igång igen. (Mellan fre-måndag jobbar han 48 timmar och jag 34, en riktigt fin jobbhelg med andra ord!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0