Vilken helg!!!

Fy tusan vilken rolig helg jag har haft! Jag har nästan hunnit träffa alla mina vänner och halva släkten! Rekord!

I fredags så småsprang jag hem från jobbet, jag ville hem och pussa på mina killar. Lille Clint är den mysigaste lilla varelsen som finns och han passar mig och Victor perfekt! Å Victor är den mysigaste mannen som finns och jag vet inte riktigt hur jag skulle klara mig utan dig, jag älskar dig!

På fredagkvällen hade vi besök av Helena och Ronnie och tack snälla för titten! Jättekul att se er båda två! Nu väntar jag på födelsedagsfest i tallboda! ;D

Just nu slog det mig att alla bilderna jag tänkte ha i det här inlägget är på Victors telefon, eftersom jag aldrig har med mig min när det är fotodags. Så det får bli ett bildinläggn sen med alla roliga bilder från helgen.

Dock hade jag två bilder på Clintan!



Gött å ligga i soffan!



Ganska skönt att åka bil också, bara man får ha på sig sin mysiga jacka så det inte är så satans kallt!

I lördags var vi i Malmslätt på maskerad och det var ju som alltid kalaskul! Tack Micco och Robban (och resten av alla härliga människor som förgyllde kvällen!)

I lördags hann vi även med att träffa pappa, Malin och Anders, Farmor och Farfar.

I söndags så skulle vi inte göra något annat än att ta det lugnt så det enda vi gjorde var att gå ut och gå med Clint och fika med Per och Carina. Sen kom mamma och Påhla på fikabesök också.

Och sen städade vi lägenheten och Victor va på gymmet med ja.. Vi lyckas aldrig med dom där slappdagarna där vi inte ska göra någonting...Nästa lediga helg, DÅ ska jag ta det lugnt HELA helgen!


Nu får klockan gärna bli 22.30 så jag kan åka hem till grabbarna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0