Fjärilar och kramp

Det pirrar i hela mig! Det är en rolig dag imorgon!! Victor och jag ska ut på äventyr! Försöker att inte vara för uppspelt för det är inte säkert att allt blir som planerat än, det vet vi först vid lunch imorgon, och jag har ju en förmåga att bli superduperglad när något roligt ska hända men blir då också superdupernere om det inte blir så.

 Japp, superduper var det bästa ordet jag kunde komma på...


Jag ska be en lite bön att mammas golf är på gott humör imorgon, för den ska med på roadtripen.



Har en bild i Virres telefon från förra helgen när vi var på E-type som jag tänkte ladda upp men jag glömmer det hela tiden. Jag tycker det är så tråkigt att blogga utan bilder. Detta fick mig att tänka på min gamla bilddagbok där det ligger 1082 bilder från 2008-2010. Stort underhållningsvärde är det på dom!

Hittade den här från Goa och blev ännu mer sugen (om det nu var möjligt) på att åka till ett stekhett land och ligga på stranden med en drink i handen..



Bildtexten var Har just blivit dränkt av en monstervåg. Jag skojar inte när jag säger att vågorna där borta var sjukligt höga.

Hittade även den här bilden och insåg att jag saknar dom där Björn Borg skorna, som var sprillans nya där,  VÄLDIGT mycket. Attans vad fina och sköna dom var!



Bilden är från 2008 men visste jag inte det skulle man ju kunna tro att den är från i år. (Förutom att jag då inte har kvar mina underbara skor och att jag inte kommer i dom där Tigerjeansen...)

Hittade även den här bilden som jag tycker är så rolig :) Korre tror att vi ska ta ett "normalkort" men ack så fel hon hade. Fia kan nämligen inte vara normal på kort..



Det där med öppen mun pratade Micco och jag om i lördags.. jag ska försöka att skärpa mig på lördagens maskeradfest.. hrmm.

På tal om maskeradfesten så dök det upp bilder från dom tidigare åren. Jag misasde ju dock ett år men här kommer det bilder från första året när det var cocktail dress som gällde och år två när det var 80-tals tema:





Någon bild från förra årets maskerad tänker jag inte lägga upp.. Det räckte med alla som fick se mig live den kvällen!

(By the way så är busken bakom mig på coctail dressbilden mammas "nu ska vi ta ett uppklätt kort-buske". Vid den har jag och min bror stått vid varje skolavslutning, examen, konfirmation osv. Den är dock lite finare när den blommar. Hon är söt min mamma. Världens sötaste faktiskt.


Ne nu ska jag göra lite bokningar så att jag har något annat att tänka på än det roliga som (förhoppingsvis!!) händer imorgon.
Å så ska jag stoppa i mig lite piller så att magen slutar att göra ont efter matlådan.

 Jäkla mage.

Jäkla matlåda.


Kommentarer
Postat av: mia

Va spännande... Vad händer imorgon? Vill veta, vill veta :)

2012-02-06 @ 00:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0