Nu är det nära!

Några timmar kvar på jobbet och sen är det dags att styra golfen hem mot Mjölby. Tänkte stanna i Mantorp på City Gross också och inhandla lite smått och gott till kvällen.

Ikväll ska jag bara vara hemma och mysa med mina killar! Saknar min Virre! Vi jobbar lite mycket båda två den här veckan så det blir lyxigt att få en lördagkväll ihop mitt i jobbhelgen.
  


På söndag får jag nog lite finbesök av Mia och My innan jobbet. Måste nog slå till på att baka något gott! Gjorde Marsmuffins med vaniljyogurt i torsdags och dom blev helt okej. Kanske en ny omgång av dom? Kanske skulle göra en tårta?
Ne..tårtor är bara roliga att baka, fruktansvärt tråkigt att äta. Vi får se vad det blir! Bäst att jag baka på söndagmorgon när Victor har gått till jobbet.. han får ju panik när jag bakar ;) Hihi


Fem timmar kvar till lördagskväll!


Tittade in i min garderob igår och  insåg att jag måste shoppa lite. Alternativ plocka upp mina flyttkartonger som jag bara har ställt ner i förrådet. Hmm, vilket alternativ känns mest lockande?? :P



Kommentarer
Postat av: Mia

Baka något gott tycker jag :) Längtar redan nu att få träffa lillkillen :D

2012-02-18 @ 16:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0