Sjukgymnasten

Besöket hos sjukgymnasten imorse gick bra. Idag hade jag ju givetvis inte lika ont längre men jag gick dit i alla fall för att höra om hon hade en aning om vad det kunde vara och tydligen så var det något med SI-leden som låg fel. Nu är det i alla fall bättre även om jag är lite öm efter hennes brutala övnings i morse. 



Sjukgymnasten visade mig på ett mycket pedagogiskt sätt var SI-leden satt idag på ett skelett. Så nu kan ju jag vara lika pedagogisk. Röd fläck= SI-led

Drygt en timma kvar innan arbetsdagen är slut och sen ska jag hem till mina prinsar. Sambon har införskaffat en ny dator så jag får se om jag får någon uppmärksamhet när jag kommer hem ;)


Imorgon är det kvällspass på schemat igen och innan arbetsdagen börjar ska jag träffa särbo en sväng. Det ska bli kanonväder så jag hoppas på att vi kan hitta någon solig uteservering där vi kan avnjuta lite kaffe.


På torsdag är jag ledig och då står vetrinären på schemat. Clint ska få lite vaccin. Lille plutten.. Jag är så kär i den där lilla varelsen så det är sjukt!
På torsdag blir det nog en sväng hem till mamsen också. Hon har varit på semester så jag har inte träffat henne på länge!


Helgen består av jobb men det gör inget! Då blir det bara ÄNNU mer underbart när nästa helg kommer sen! Eller hur? :D


Googlar lite på sovrumsinredning. Jag är lite sugen på att köpa en ny säng. Jag gillar ju att greja och inreda men Victors lägenhet är ju redan perfekt så det finns inte så mycket att greja med.
Men jag ska försöka övertala min sambo att en ny säng är minst lika roligt att köpa som nya lättmetallfälgar till bilen :)
Jag är sugen på att rita en egen sänggavel och då kommer ju min snickarsambo väl till pass! Wii :D

Bilder kommer när projektet är igång! (Om det inte blir lättmetallsfälgar som investeringarna går till, men då kan ni ju få en bild på dom istället!)

Go'kväll!



Kommentarer
Postat av: mia

Hur gick det för Clint hos veterinären? :)

2012-03-02 @ 20:43:52
Postat av: Fia

Superbra! Han är jätteduktig den lille plutten!

Vi klippte klor och rensade öron också, han hade inte något emot varken det eller sprutan :) Näääästan rumsren nu också!

2012-03-02 @ 21:25:26
Postat av: Mia

Det låter ju super bra, han har så duktig :) Gick det bra att avmaska han också?

2012-03-03 @ 08:36:13
Postat av: Fia

Det gick också bra! Han åt avmaskningspillren som om det vore godis :P Och all mask är borta :)

2012-03-03 @ 10:17:29
Postat av: Mia

Det låter bra det :) verkar va en perfekt liten kille :)

2012-03-03 @ 18:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0