En underbar och smärtsam torsdag

Idag har jag spenderat dagen med kusin korre. Mycket trevligt är betyget på dagen. Clintan har också varit med och han gillade att vara nere i Götevi där han fick springa runt och leka.

När vi kom hem så städade jag lägenheten så att min sambo förhoppningsvis tycker att hans tjej är en bra tjej när han kommer hem från sitt dygnspass på jobbet imorgon :) Jag har varit väldigt gnällig dom senaste dagarna men det är för att jag har fruktansvärt ont i ryggen. Det är bra på morgonen men sen blir det värre ju längre dagen går. Får väl se hur det går att jobba imorgon, haltandes som en 95-åring. Så älskling, om du läser det här så vill jag bara skriva att jag älskar dig! Tack för att du tycker om mig även när jag är smidig och grinig som en 95-åring.
Han har lovat mig en shoppingtur på stan imorgon efter jobbet så hoppas att ryggen är bättre då för just nu är det smärtsamt nog att gå ut i köket..
Tur att det kommer en ledig helg snart. Den är verkigen uppskattad den här veckan!

Kommentarer
Postat av: Micco

Gå till en naprapat, det gör undervärk för onda ryggar! Krya på dig<3

2012-02-23 @ 21:42:45
URL: http://mikaelabirgittafredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0