Borde inte det här vara en röd dag?

Hur många onödiga röda dagar har vi i Sverige? En hel del skulle jag vilja påstå. (Jag klagar dock inte, det är kul för alla människor där ute som får vara lediga när det är röda dagar, trots att det kostar samhället både en och två kronor.)

 Men borde inte alla hjärtans dag vara en röd dag? Finns det någon rödare dag?? Man borde vara hemma och spendera dagen med nära och kära och ta hand om varandra. Som det är idag är det ju bara konsumtionshets och folk köper rosor och choklad till höger och vänster.

I ärlighetens namn, blir man inte gladare för lite uppvakning på någon av dom andra 364 dagarna på året? En dag när din partner helt spontant kommer hem med blommor bara för att han/hon älskar dig och inte för att det finns skyltar i varje butiksfönster som säger åt honom/henne att göra det? 

Pussas och kramas den 14/2 och spara blombuketten till en annan dag! 


 Victor åkte till jobbet imorse och kommer hem imorgon och jag glömde ju givetvis att ladda upp korten som finns i hans mobil men från maskeraden finns massor med kort på fejan så här kommer några:


Black Swan



Dr Kosmos



Lady Gaga och Obama



Värdinnan(sexy)nurse



Michael Jackson och Rock dude



Rock dude utan peruk, världens snyggaste läkare(som visst har fått en puss i pannan av sin magdansös) och Pingvinen



Fången (ingen dålig close-up!)


Städerska med ursprung från Östeuropa och Turtles



Rödluvan och en alldeles för avklädd magdansös


Det där var en del av alla bilder. En riktigt rolig kväll hade vi!!


13 timmar och fem minuter kvar tills jag får krama på min fina man! Hoppas dom går fort!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0