Uppesittarkväll

Clintan och jag har uppesittarkväll idag. Tanken var att jag skulle varit hemma hos Daniel och Emma och spelat med resten av gänget men efter mitt 15 timmars nattpass så var jag lite sliten när jag vaknade upp på soffan efter min lilla lur. Men Clint och jag har det också mysigt. Jag får nog rätta våra lotter efter programmet för när första bingon började stod jag i duschen och när andra bingon drog igång så stod jag i köket och gjorde lite brända mandlar. Jag kunde inte riktigt hålla mig från att göra julgodis ändå :)


När bingon är slut är det läggdags så att jag är pigg och glad imorgon när Victor kommer hem från jobbet. Det är ju självaste dopparedagen imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0