Söndag

En vilodag blev det idag. I allafall efter storhandlingen och skinkgriljeringen. Vi provsmakar nog skinkan ikväll med lite potatisgratäng, hoppas den är god!
Vi har ju en matgäst dagen till ära i form av Erkan!

Till maten blir det film, frågan är vilken? Vi får se om vi kan enas om något, grabbarna och jag!


Jag var nere en sväng på stan också. Jag har länge letar efter nya koppar som jag kan önska mig i julklapp. Jag är Dock lite kräsen och vill att dom ska vara ganska stora och med fat. Fat är viktigt! Skulle gärna ha några i blått och vitt mönster men inte hittat några som fallit mig i smaken. Nu i allafall har jag nig hittat en god kandidat i form av Pip Studios koppar. Dom finns i grå, blå och rosa så jag ska nog satsa på två i varje färg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0