Slapparhelg

Vi har bestämt oss för att inte göra många knop den här helgen och än sålänge så sköter vi oss bra!

Igår åkte jag hem och sov efter nattjobbet tills Victor kom hem från jobbet vid 11.00 då hade han hunnit med ett träningspass och ett läkarbesök på morgonen. Hörselgångsinflamation har han åkt på.

Sen blev det en tur till Linköping i hopp om lite shopping, ett par jeans var jag på jakt efter men vi hittade inte så mycket. På kvällen hade vi middagsgäster i form av Erkan och Rasmus.

Idag besökte vi Mjölby köpcentrum istället och lyckades bättre med shoppingen där. Jag slog till på ett par nudie jeans och är mycket nöjd!! :)

Ett kaffebesök hos Victors farmor och farfar har vi hunnit med idag också!

Nu ska jag ta och kolla nya elloskatalogen och se om det finns något fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0