Juldagen

Hade en jättemysig julafton igår och fick massa roliga julklappar. Tack mamma, mormor, morfar och morbror Jison.

Idag är jag julröd och grann runt halsen. Vad åt jag igår som jag inte tål månntro? Jag hade ju tänkt att ha uppsatt hår ikväll men det känns ju inte så lockande längre..

Påtal om ikväll så är jag laddad! Efter klockan fem kommer det att trilla in en hel hög av härliga vänner som ska förgylla juldagskvällen här hemma. Sen ska vi till Kvatnparken och slå klackarna i taket!

Men först ska vi till farmor på julmiddag!

Kanske ska inviga en av dom nya presenterna ikväll istället för att ha uppsatt? Jag fick kuben tre-tång av mamma igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0