Biljakt

Japp, biljakt har vi varit på idag. Jag har bestämt mig för att ge upp östgötatrafiken och börja bilpendla till jobbet istället. Nya tidtabellen har gjort att jag vissa dagar får vara hemifrån 11 timmar för att jobba 8 och såååå roligt är det inte att bara sitta och glo upp i taket och vänta på tåget.
Bil får det bli! Vi hittade en potentiell idag men den var paxad tills imorgon så det är bara hålla tummarna för jag skulle behöva den, ja helst igår!

Nu har jag precis klickat hem lite kort som ska upp på hyllan i sovrummet. Igår (när jag drog runt på stan i väntan på att börja jobba) köpte jag faktiskt en smyckeshållare. Har letat länge men inte hittar någon som varit bra och jag hade gett upp och börjat leta smyckeskrin istället när jag sprang på ett fint träd på Indiska!


Kommentarer
Postat av: Dildo

Du får köpa min golf för 40"papp" vilken dag du vill! Dubbdäck nya förra vintern. Det går fint min lilla silverskatt, men behöver den ju inte längre. Hojta isf :-)

2012-12-11 @ 00:52:26
URL: http://mathildamariaelisabet.blogg.se
Postat av: Fia

Thank you Dildo! Men vi ska försöka hitta någon här hemma så vi slipper ut och åka! Men dyker det inte upp någon "östgötabil" så hör jag av mig! Kram!

2012-12-12 @ 12:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0