Vilken dag!

Började med att jag försov mig för andra gången i mitt liv. Sen var det tågstrul med inställt tåg och försenat tåg. Väl i Linköping, 26 minuter senare än vad jag brukar, sprang jag som en tok och stämplade in 07.01. Jag ber om ursäkt för den minuten men jag har faktiskt aldrig kommit försent tidigare.

Här är det full rulle idag! Nu är dom flesta ute ur huset men snart kommer helggästerna och droppar in. Kanske ska passa på att äta nu när det är lite lugnt? Man vet ju aldrig när man får mat annars. Igår värmde jag maten 3 gånger innan jag tillslut, halv tio på kvällen, hade ätit upp den.
Men dagarna går fort när det är mycket att göra!

Hoppas på att få sluta liiiite tidigare idag då jag har lite timmar innestående men det är nog som vanligt helt uteslutet. MEN! Hoppet är ju det sista som överger människan!

Nehe, mot toaletten och sen lite käk! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0