Ledighet

Två lediga dagar resulterade i tre filmer, en ny gardin, en hel del soffmys och ett getingstick. Just nu är jag på jobbet och här är det struligt värre! Det, tillsammans med en överarm som snart har dubblat i storlek efter  getingsticket jag fick igår, har bidragit till att den här fredagkvällen gärna fick vara slut för längesen. Armen växer hela tiden, jag börjar se riktigt stark ut! Men det kliar som f*n och salvan jag köpte på apoteket gör nada skillnad kan jag säga!

Köpte en ny gardin igår som nu hänger i köksfönstret. Jag är nöjd och Victor verkar överleva :)



Vi brukar hyra tre filmer varje vecka och den här veckan hann vi faktist se alla tre! This means war och Marigold hotel var mina val (om detta nu var oklart för någon..) Marigold tyckte jag var jättebra! Victor däremot tyckte nog (nu gissar jag dock bara) att det var en riktig skitfilm.. This means war var okej men jag trodde nog att den skulle va bättre. The Grey var riktigt bra! Otäck och spännande. Lite som Lost fast i vintermiljö :)
Sådär ja! Ronny Svensson, släng dig i väggen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0