Torsdag

Nu har vi sett veckans tredje film också, Wrath of the titans. Jag råkade somna fem minuter in i filmen men blev väckt ca 20 minuter senare. Jag tror inte detta påverkade min slutbedömning som blir: Ganska kass. Det var ju helt klart lite spänning i filmen men jag har svårt för påhittade grejer som inte ens är en knutta trovärdiga. Vad sägs som den här finalen: En ond varelse gjord av berg/eld/lava ska ta över världen men stoppas tillslut av ett spjut som kastas av en man på en flygande häst.
Se och döm själva!
The devil inside var i alla fall veckans bästa!



Clint och jag har städat idag. Jag har dammat, dammsugit och torkat golven och Clint har i vanlig ordning jagat dammtrasan, jagat dammsugaren och jagat moppen. Det är så härlig att se golvet bli lika hårigt igen när han slänger sig efter moppen. Tur för honom att han är söt.

Vi har ju en ganska så stor lägenhet som man kan ju tycka att han borde hitta någon bättre plats att lägga sig på än precis framför stolsbenet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0