Morgontrötta Fiiiia

Anledningen till att det inte blev något inlägg i går var att jag hade morgonpass, vilket innebär att jag är mer eller mindre som en zombie från det att klockan ringer tills dess att jag går och lägger mig. Morgonpassen har ju helt klart sina fördelar eftersom man kommer hem och jobbet är avklarat istället för att man har det framför sig hela dagen men jag är absolut inte morgonmänniska.
Somnade som en sten i soffan efter att jag blivit serverad mat av mannen och sen sov jag där tills Rasmus och Erkan ringde på dörren. Då var jag ju tvungen att slita mig men det var tugnt.

Dock så fick jag mig ett litet ryck och tvättade två maskiner och sorterade massa papper när jag väl var vaken.

Victor filmade mig när jag låg där och sov i godan ro och han hade väldigt roligt åt att jag inte vaknade eller ens reagerade på att kan kittlade mig på näsan. What can I say, I'm am a heavy sleeper!

Nu är det matlådedags!  Flygade jakob minus nötter har Victor lagat. Han är väldigt duktig på att laga mat och den här rätten + klyftpotatis är han suvären på!




Lite trocadero till med såklart!

Själv försökte jag mig på att göra en avokadosoppa till lunch. Helt okej, betyg 5/10





Imorgon är det leeeedigt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0