Ledig

En produktiv, ledig dag har vi haft idag!

Började ned sovmorgon, skönt! Fortsatte till Ikea där vi fikande och shoppade lite, bland annat en symaskin! Jag vaknade nämligen på skaparhumör och kände att en symaskin var en bra måndags-impulsinvestering :)

Så efter lite lunch på På lunch, hamnade jag bakom symaskinen och har suttit där rätt många timmar. Sprungit ner till tvättstugan ibland bara, och pussat lite på mannen.

Började med att sy ett överdrag till Clints dyna som vi har i hallen. Sen sydde jag servetter. Himla skoj måste jag säga! Och vilket tålamod jag har, var kom det ifrån? När jag spelade golf och det inte gick bra så ville jag ju slå järn-7:an i huvudet på den som stod närmast. Nya hobbyn är helt klart att sy! Nu måste jag ringa och skryta för mamma, sen är det filmdags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0