Kvällen rullar på

Det går nästan för lätt ikväll, jag väntar på bakslaget.
Två och en halv timme kvar av kvällen.. två kvällar och ett morgonpass till sen är det helg! En efterlängtad sådan. Har inte haft en helt ledig helg från jobbet på fyra veckor.  

Vi har hyrt 6 filmer den här veckan. Förhoppningsvis hinner vi se alal men det återstår att se.
De här har vi sett hittills:


The Rite var väldigt bra! Victor hade ju tyvärr sett den men den var så bra att den kunde ses igen :) Lite lik The devil inside som vi såg förra veckan. 

Liza Marklunds näst sista film var den bästa ur serien hittills. Mitt förtroende för svenska polisen fick sig en törn men vi kan ju hoppas att förloppet helt är taget ur luften av fröken Marklund. (Troligtvis inte... )

Den sista filmen vet jag nite riktigt vad jag ska skriva om. Den handlar om Månnazister(japp, ni läste rätt..) Nazister som har flytt till månen och levt där sedan andra världskriget. Nu ska dom tillbaka och erövra världen. Det är en komedi, som tur är!

När jag bäddade med våra nyinköpta lakarn igår så slog det mig att jag bara äger randiga lakarn. Sover man bättre i dom tro? :)



Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0