Jobblördag

Victor började jobbet 07.30 och jag 14.30, helt rättvist tycker jag :) Började morgonen med att äta frukost. Min mamma och min sambo säger nämligen att det är dagens viktigaste mål men är man själv hemma så kan man ju göra en variant av den:

Hihi :) Min supergoda choklad som jag har fått av Helena och Ronnie. Det är krossad mjölkchoklad som vispas ner i varm mjölk. Alla dietister där ute skulle ääääälska det! :D

När vi var i stan igår så sprang vi på ett brickbord som vi båda gillade :) Passar bra brevid soffan och perfekt att dumpa fjärrkontrollerna på.



Det har varit väldigt ensamt på morgonen hemma. Jag är ju ganska van att ha mina grabbar hemma men nu på morgonen så var ju Virre på jobbet och den lille skiten har sovit med Per och Karina i stugan. Det här med egentid kan vi spola! Ge mig mina grabbar!

Om tre timmar är det dags att gå upp och lägga sig på #311. Alla som har tänkt härja runt på Stora Torget inatt kan ju ha i åtanke att det ligger en väldigt trevlig receptionist och sover med fönster åt det hållet och hon vill gärna ha lite skönhetssömn. Det samma budskapet gäller kommunens soppmaskin som brukar dra igång innan solen har hunnit upp. Tack på förhand!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0