Gamla inlägg

Det roligaste med att skriva i den här bloggen är att jag kan gå tillbaka ochkolla vad jag har skrivit. Jag är ju brutalt ärlig och skriver om allt jag hatar och älskar samt allt meningslöst tjafs däremellan. Det här skrev jag en helg för snart 1 år sedan: 

Jag skulle inte vilja kalla det lördag...

Ligger i soffan och filosoferar. Ska jag göra något vettigt med mina tre lediga timmar jag har kvar av denna lördag eller ska jag ligga kvar apatisk i soffan?

 Solen skiner ju ute.. så jävla typiskt, hade jag varit ledig hade det varit gummistövelsväder.. Tycker ni jag låter lite putt? Det är jag inte!! För jag har Victor :) Jag kommer troligtvis vara glad resten av livet :)


Så sant, jag kommer vara glad resten av livet, för jag har ju Victor ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0