Fredagsmiddag

Igårkväll var Micco och Roppan här på middag. Grönkålsoppa med vitlöksknäcke, tacopaj och västerbottenpaj samt crème caramel stod på menyn.
Senare på kvällen spelade vi frågespel (jag vann!) och drack vin, öl, cider, margaritas och likör. Trevlig kväll med andra ord!
Här kommer lite bilder från kvällen, två är snodda från Miccos blogg:
Servetterna jag sydde på nya maskinen :)
Förätten
Min särbo, fin som få!!
Roppan var nog tippad vinnare under spelets gång men jag sprang förbi! När han ledde var han så här glad!
Tack för en rolig kväll!
Här är andra omgången av veckans filmer:
Ghost proticol var jättebra! Kul att Mikael Nyqvist var med! Det hade jag helt missat, glad överraskning!
Friends with kids var också riktigt bra. Rolig och lättsam!
Intruders hann vi tyvärr inte med..
Nu sitter vi i soffan och funderar på vad vi ska göra. Vi tänkte åka till Vadstena men sen öppnade sig himlen så vi stannar nog i soffan ett tag till :)
Kvällen är inte riktigt färdigplanerad än men hundvakt finns och Per Morbergsvin finns så något trevligt blir det nog!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0