Chefen är tillbaka

Efter fyra veckor som chef så är det skönt att bara var Fia igen. Dubbelt jobb och ständig jour är inte särskilt kul i längden.

Idag har jag sjukt mycket semesterlängtan! Jag vaknade imorse (förmiddags) och har liksom gått och tänkt i resplaner hela dagen.

Jag skulle gärna vilja åka till Asien sent i höst/vinter men frågan är hur länge min andra hälft orkar sitta på ett plan.

Tre resmål som är lockande är Malaysia, Thailand eller Indien. Malaysia står överst på listan, det har det gjort länge men det är också dyrast att åka dit. Det brukar finns riktigt förmånliga sista minuten till Goa men problemet då är ju visumet som man måste skaffa i förväg och det kan inte utfärdas utan att man först har en resa bokad. Till Goa tar det ju heller inte så jättelång tid att flyga. Det skulle ju dock vara kul att åka till något nytt ställe.

Jag surfar vidare och jag ska försöka att inte spontanboka någon resa Virre ;)







Varm sand, smutsiga gator, billig shopping och alldeles för stark mat. Asien, jag saknar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0