Back in business!

Spännande dygn igår måste jag säga. En av dom struligaste dagarna på jobbet och jag måste gå hem! Men hotellet står kvar och kollegorna löste det mesta tror jag! Själv sov jag till klockan fem på eftermiddagen. Vet inte riktigt vad dom lurade i mig allt för något på sjukhuset men trött blev jag och lyckades till och med somna sittande på en pinnstol!

Men nu är jag tillbaka på jobbet! Några timmar kvar av helgen och en del att styra upp inför nästa vecka.

Har väl gått upp sådär en tio kilo efter att ha slängt mig över alla gosaker som Virre hade köpt hem igår. Med all rätt eftersom jag inte hade ätit varken kvällsmat på fredagen eller någonting på lördagen. Mat kanske hade varit ett nyttigare alternativ men godiset fick mig på bättre humör :D

Hittills har vi hunnit med två av veckans filmer, den första såg vi igår kväll:


The Devil inside
Hederlig rysare i Paranormal activity-anda. Riktigt bra!

Den andra filmen såg jag själv idag när Victor hade gått till jobbet:


Den röda vargen

Det här är den 4 filmen (?) vi har i alla fall sett alla de tidigare och jag tycker att dom är okej. Enligt mig så gör ju Helena Bergström rollen som Annika Bengtzon mycket bättre men filmerna är ändå bra. Skönt med något svensk ibland.

Den tredje filmen är Victors val och det återstår att se om den är bra. Har glömt titeln men det var i vanlig ordning något äckligt som dödade något annat äckligt på framsida. (Förlåt Victor, den kommer säkert vara kanon!)


Det var min helg det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0