Att klicka hem eller inte klicka hem.. det är frågan!

Den här klänningen var jag sugen på att köpa innan sommaren men tyckte att 700 var i häftigaste laget för en ganska enkel klänning. Nu är det rea och den kostad endast 195 pix! Men nästa problem är att den bara finns i minsta storleken kvar och vet i katten om jag klämmer mig i den. Slö som jag är så kommer jag ju inte skicka tillbaka den om den inte passar...


På samma sida hittade jag den här och blev lite kär


Blusen alltså, glittershorts är nog inte riktigt min grej.. Jag är inte riktigt DÄR än kanske :P

Beställer man en kan man ju lika gärna beställa två, eller? :D


Imorgon har jag en filmdejt med min sambo. Han kommer hem från sitt pass klockan åtta imorgonbitti och då sitter Clint och jag redo under täcket i soffan! Det blir perfekt start på dagen, hoppas det regnar :)

Påtal om regn så hamnade jag mitt i ett monsunregn när jag klev av tåget i Linköping idag. Som tur var hade jag paraply men jeansen blev så blöta att jag kunde krama ur dom. Tror inte att dom har torkat än så jag får väl åka hem i jobbkostymen.

Tv å jobbdagar kvar till helgen. Ser inte fram emot fredagspasset. Då ska hotellet tömmas och i princip fyllas igen. Kvällen ser jag fram emot dock, då blir det middag med Micco och Roppan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0