WOOOHOO!

Såg precis reklamen på den här och blev lite upphetsad! Den åker ner i hemköpskorgen imorgon!

 

Afrodansen var om möjligt ännu jobbigare idag än första gången. När jag gick därifrån såg jag ut som om någon hade jagat mig med en bil non-stop i fyra dagar ungefär.. Fy fasen så trött! Men gött är det nu när man ligger i sängen och känner sig nöjd :D

 

Imorgon blir det jobb, miccotime, zumba och sen lite matlagning (oh, yes! Fisen ska laga mat!)

 

Nu ligger jag och kollar på under toscanas sol, livet är fin fint!

 

(Hoppas att jag tar mig ur sängen imorgon.. En bonus vore också om jag kunde röra mig utan att se ut som en 90-åring)

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0