Solen kan inte lysa jämt

Jag är lite nere för tillfället..:( Har haft en kanondag på jobbet men luften gick liksom ur mig på vägen hem och efter ett samtal som jag har skjutit upp alldeles för länge, känner jag mig inte så pepp på någonting längre. Fasar inför nästa vecka då min plan är att ta tag i en sak som borde varit överstökat vid det här laget. Jag kommer må skit men när det är över så hoppas vi på nya tag och att livet rullar vidare.

 

En ljusglimt i det hela är att jag snart ska iväg och träna. Body Balance är det på schemat idag vilket är en blandning mellan Yoga, Tha Chi och Pilates. Första gången jag ska köra ett sånt pass så utvärdering kommer senare!

 

En arbetsdag kvar till helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0