Snart är Fia fit for fight igen!

Imorgon har jag varit sjuk i en vecka.. Man skulle kunna tro att det har varit en väldigt hemsk vecka men jag skulle nog påstå att den har varit bra :) I lördags trotsade jag ju förkylningen och följde med min fina vänner på Maggio och kvällen var jätterolig! Dock så slutade ju konserten lite dratiskt då jag inte fick nån luft men det ordnade ju snart upp sig.

 

I söndagskväll mådde jag skitdåligt för att inte överdriva men är man täppt, har sviinont i halsen, hostar och har feber så är inte jättekul att få maginfluensa också. Så söndagkvällen spenderades i sängen och på toaletten... Jippi!

 

Det positiva med den här veckan är att jag har haft någon som har tagit hand om mig, någon som verkligen har ställt upp för mig och skämt bort mig. Tack snälla <3

 

Nu ska jag sova några timmar till så kanske den här förbannade sjukperioden snart är över!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0