så kan det gå

Har spenderat hela dagen i sängen, sjukstuga på Vasavägen :(

måste måste måste må bättre imorgon när det är Maggio!!

 

Avbokade precis morgondagens zumba :( jäkla skit! Jag vill inte vara sjuk! Jag vill hitta på galna och roliga saker när jag är ledig!! Skulle följt med familjen till Vingåker idag men jag fick snällt stanna hemma. Nu sitter jag här, ensam en fredagkväll med en kopp te i handen.. Micco och jag som skulle fira in våran gemensamma lediga helg med några glas Zumbali. Den oöppnade boxen står på micron och blänger på mig...jag blänger tillbaka.


Kommentarer
Postat av: Micco

Saknar dig massa! Du måste bli bra tills imorgon, saknar min Särbo <3

2011-09-09 @ 19:18:29
URL: http://mikaelabirgittafredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0