Jag tycker att det blåser lite motvind

Attans dag! Efter hockeyn igår så dog min telefon, vilket alltid är lite trist. När jag väl kom hem till min älskade laddare idag så upptäcker jag att det inte finns någon teckning. Tråkigt tänker jag och antar att det är någon "ny på jobbet"-Nisse som har sågat ner fel träd och ställt till med trubbel men tydligen är det strömavbrott som orskar problem som FORTFARANDE finns.. Fia är lite putt över det här, jag vill ju ringa mamma!

Korre, du vet vad bilden nedan betyder! Jäkla skit :/



Det var två problem som har gjort entré i mitt liv. Det tredje är att jag fick byta jobbpass imorgon så jag börjar 07 istället för 15. Därför missar jag tvättstuga, frukost på IKEA och shopping :(



Victor, jag har lämnat ett litet meddelande till dig på fejan. Jag börjar som sagt klockan sju imorgon så vi kan inte åka och äta frukost :( Hoppas du hinner se det här så du inte åker hit imorgon. Puss!


Hatar 3!!!!


Over and out!


Kommentarer
Postat av: Korre

Där du, grattis! Det är bara pimpla på :P

2011-09-27 @ 21:26:00
Postat av: Mia

hahah jag vet också va det betyder :P

2011-09-28 @ 16:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0