...

"Hoppas att du aldrig behöver uppleva samma sak" Jag hade bytt med dig, utan att ens tänkta. Det är lättare att hata än att vara hatad.

 

Vill aldrig älska någon igen, det gör för ont. "Vet inte om jag någonsin kommer att kunna förlåta dig" Då är vi två..

 

Jag vill hata dig! Jag vill skrika på dig och säga åt dig att öppna ögonen och inse saker men istället sitter jag här och kommer inte på något att säga. Inget att kontra med.. som vanligt. Det enda som händer är att det dåliga samvetet växer. Tack så mycket.

 

 


Kommentarer
Postat av: Pia

Usch o fy :( Fina Fia hoppas att vad det än är som har hänt att det ordnar till sig snart o det gör det säkert!! Du är en helt underbar person glöm aldrig det! Massor av styrkekramar till dig

2011-09-08 @ 23:03:31
Postat av: Mia

Ring om du behöver prata, annars så vill jag höra om läget på lördag! Hang in there :)

2011-09-09 @ 10:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0