When nothing goes right go left

Ligger i soffan, HELT UTAMATTAD, efter ett träningspass. Tog cykeln till gymmet idag och jag kan konstatera att jag är en ganska stor trafikfara. Jag ber om ursäkt för det.

Nu är det frågan om man ska ta och äta lite kvällsmat kanske? Annars är det ju snart frukostdags..

Haft en toppendag på jobbet (som alltid) men imorgon är det ledigt och det ska inte heller bli så dumt! :)

Hade tvättstuga innan gymmet och möte då på en granne när jag 16.50 skulle hämta tvätten.

Jag- Ursäkta, det blev lite sent idag, jag började tvätta när jag kom hem från jobbet vid tre..

Grannen- Vid tre?? Vad har du för jobb då, så att du slutar klockan tre?

Stackars inrutade människa som tror att alla jobbar 7-16. Micco och jag kom fram till att vi nog knappt känner någon som jobbar 7-16. Finns det folk som jobbar så alltså? ;) Poor people!




Kommentarer
Postat av: mia

Hey... Jag jobbar 8-17 faktiskt!! o en o annan kväll ibland men mest så!

2011-10-07 @ 07:43:12
Postat av: Fia

Å äter tjusiga middagar på kvällarn, jo tack! Jag vet!! ;)

2011-10-08 @ 18:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0