Tekniska skitprylar!

Min dator har pajat (japp, dator nummer TVÅ i år!) och därav bristen av blogginlägg med härliga semesterbilder. Men det kommer!


Veckan i Egypten var guld värd och vi alla tre njöt för fulla muggar! Borta bra men hemma bäst :) (Det tycker i alla fall min mage!)


Humöret är på topp idag! Fredag och ledig helg! Skrev precis på mitt nya fina anställningsbevis som 1:E RECEPTIONIST! En fast heltidstjänst och löneförhöjning dessutom:D Wii!! Och som grädde på moset har jag lyckats fånga världens finaste kille som gör livet HELT UNDERBART!

Dessutom fick jag en matlåda av min fina mormor igår så till lunch idag blir det fläskfilé med klyftpotatis!


Dagen spenderas på jobbet fram till 15.00 sen bär det av mot Salong Brännpunkt för att fixa till burret på huvudet och efter det ska jag spendera kvällen med världens bästa kusin.



Skit samma om datorn och mobil är paj, allt annat är ju så SKITBRA! :D

Kommentarer
Postat av: Mia

Låter bra det, speciellt de med magen ;P

2011-10-28 @ 12:18:25
Postat av: Josefine

Grattis till tjänsten :)) Ha en superbra fredag!!

2011-10-28 @ 14:13:09
Postat av: Fia

Tack så mycket Josefine! Det känns super härligt!



Mia: Jag saknar dig lite ;) Hihi

2011-10-31 @ 22:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0