Pussa och krama på nära och kära

Efter att ha jobbat sju dagar i rad så har jag idag varit ledig! Det känns dock inte som att jag har varit ledig :P Dagen började 06.30 i Mjölby. Efter en tågresa och en lite kylig men ack så uppiggande promenad hem till Vasavägen så stod tvättstuga på schemat. Efter det fick lägenheten sig en omgång och diskberget försvann. Sen cykeltur till Hemköp och sconesbak innan särbo kom på frukost klockan nio :) Mysigt att få träffa min särbo och bara prata skit och kramas!
Strax efter tio skulle hon iväg till jobbet och jag började packa resväskan. Det är ju nämligen så att jag har SEMESTER och ska spenera den i Egypten med Mia och Mysan.. Sweeeeet!
När allt var nerpackat (hoppas jag), blev det en snabbdusch och en löptur ner till tåget.
Efter att ha droppat resväskan hos mamma så blev det en sen lunch hos mormor och morfar. Kramade lite på dom och åkte hem till mamma och kramade lite på henne.
Tittade in på storgatan och kramde lite på Chrille :)
Sen satte jag mig i bilen (som man för övrigt får knacka igång med en hammare i mellan åt, vilket gör resan mycket spännande!) och åkte till Götevi och gjorde en snabbvisit hos familjen Nyström och kramade lite på dom. Hamnde till slut hos farmor och farfar där det blev en kvällsfika i köket :) Kramdes lite med dom också!
Den enda jag inte har fått krama idag är Korre men hon ligger nerbäddad med feber så hon får inga kramar! (Du kan ha en innestående tills vecka 43 Korre...)
Nu har jag landat i soffan och tänkte titta på en film och längta tills imorgon då jag får pussa och krama på den bästa! <3
Så kan man också spendera en lördag!

Kommentarer
Postat av: Korre

2011-10-15 @ 23:54:48
Postat av: Korre

Vad härligt att jag inte glöms bort iaf :) jag har för övrigt spenderat kvällen med NHL och insett att jag är ju riktigt bra :P var inget bra på tv och skilda världar serien tog slut.. Annars hade jag nog inte kommit på tanken! :)

2011-10-15 @ 23:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0