Front desk

Spenderar kvällen här:

Elite Stora Hotellet Linköping



"We love what we do"- Radisson Blus arbetsmotto. Saknar Radisson.
But I'm still loving what I do! (På Facebook jobbar jag fortfarande på Radisson Blu, och ni vet ju att det är det som står på Facebook som gäller! :D )

Imorgon är det söndag, vilket innebär jobb 07-15. Efter det hoppas jag på en långpromenad och sen söndagsmys i soffan.

(Besökte Candy City i mjölby igår och köpte en ohyggligt stor godispåse som innehöll kalorier för två år framöver. Ska jag förbränna gårdagens konsumtion så får jag nog gå runt Östergötland. Men sååååå värt det!)



Kommentarer
Postat av: Micco

Mer godis åt folket! Ja har med svullat för några år framöver ;)

2011-10-08 @ 22:33:56
URL: http://mikaelabirgittafredriksson.blogg.se/
Postat av: Korre

Stämmer verkligen ALLT på Facebook??!?!?!?

2011-10-08 @ 23:39:02
Postat av: Fia

HAHAHA, jag visste att den där kommentaren skulle komma Korre ;)

2011-10-09 @ 07:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0