Världspremiär!

Eftersom datorn är paj så ska jag försöka mig på att mobilblogga. Resten av världen gör det ju så hur svårt kan det va? :P Tisdagens to-do-list börjar sakta men säkert ta slut. Tänkte jag skulle köra det sista ikväll nu. Jag har gått på helg för övrigt! vilket känns väldigt bra! Ledig till söndagmorgon! :) Ska snart sätta igång och prova ut morgondagens outfit när vi ska på roxette! Troligtvis slutar det hela i ett panikartat samtal till min fina särbo! Ligger i soffan och njuter av att bara vara hemma :) men som sagt ska väskan packa och imorgonbitti bär det av igen. Jag tror min stackars lägenhet känner sig lite ensam. Ska iväg och träna en sväng bara men resten av kvällen ska spendera hemma på vasavägen! Min bättre hälft jobbar tills imorgonbitti så jag försöker roa mig på egen hand. Tråååkigt! Mycket roligare att hänga med min snygging! Då är frågan, ett glas vin? Det är ju ändå fredag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0