Två timmar kvar!

Nu är det två timmar kvar av den här jobbsöndagen. När den är slut ska jag hem till Vasavägen och mysa! Lasagne och film kanske? Lasagne blir det ialla fall. Det är ett måste när det är mys!

Såg att min fina särbo hade lagt ut lite bilder från Malmö på sin blogg, dom kan ni kolla på här.  


Förvånansvärt pigg i morse måste jag medge. Dock inte så pigg att jag kom ihåg min matlåda som jag gjorde igår kväll. (Man kan ju inte lyckas med allt, det är ju ett framsteg att jag GJORDE en matlåda i alla fall.)
Hade god lust att smälla lite extra i dörrarna imorse eftersom mina kära grannar gjorde det X antal gånger klockan halv fyra inatt men som den fina människa jag är så smög jag ut kvart i sju imorse. Varsågoda!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0