Glesbloggaren Fia Nilsson

Ni har väl lärt er vid det här laget att man kan aldrig lita på att jag faktiskt uppdaterar den här bloggen med acceptabelt långa mellanrum utan det blir mer när lusten faller på ( låååååååånga mellanrum alltså). Men den senaste tiden har det faktiskt varit min dators fel. Datorn är nu ute på äventyr hos Elgiganten.

Jag vill också ut på äventyr! Jag kan tänka mig det mesta, road trip anyone?



Jag skulle vilja träffa min kusin! Längesen jag fick ha roligt med henne. Men jag tänkte dra med dig till Lundby någon dag Korre och så vi kan svettas lite tillsammans, kul va? :D 

Kusinvitamin innan Barbados (Måste uttalas Barba doss, annars är det inte kul)



Vi har slängt om mitt schema på jobbet så nu blev det två jobbhelger på raken och trots min kärlek till att jobba helg (läs var ledig vardagar) så blev det här lite väl trist. Jag vill ut och dricka shots och dansa på bord! NAKEN! Eller påklädd.. det kanske är mer Svensson.. och mer lagligt också.



Nästa helg blir det tjo och tjim i alla fall för då ska vi fira Mysan!

Mysan och jag Egypten 2011 med staaaarka drinkar :P (och ja Mia, du behöver inte skriva i kommentarsfältet att jag är en mes som inte kunde dricka upp dom för det vet alla! FIA ÄR EN MES! Sålänge  det inte smakar lakrits eller när jag är riktigt packade för då slinker det mesta ner.


Ikväll är det en stor fest på jobbet och glada berusade människor överallt. Dom sjunger, vinglar och ställer samma frågor hela tiden. Jag ler, lägger huvudet lite på sned och svarar med min gladaste röst samtidigt som jag försöker att inte koka över av irritation och jag ber till gud att jag inte beter mig så där när jag är ute och kalasar (oh shit, det lär jag ju göra... troligtvis värre dessutom).

Imorgon lär det inte vara lika många som dansar glatt förbi mig här nere i lobbyn utan tvärtom. Trötta gäster som har försökt att sova till en pågående konsert vägg i vägg. Men det är ju imorgon det!  (Bäst att börjar ladda mentalt redan nu).



Jag är som ett litet barn på julafton idag :) Jag har en liten överraskning på gång och som vanligt är det nog jag som är mer uppspelt än vad personen som ska få överraskningen blir :P Men så ska det vara! Roligare att ge än ta! (i vissa lägen i alla fall ;) hihi)


På tal om julafton så fick jag ju dom fin fina nyheterna förra veckan att Elite Stora Hotellet i Linköping kommer att vara stäng 24, 25 och 26 december vilket betyder att Fia kan ligga hem och dricka glögg i lugn och ro. Sweeeeeeeet. Och eftersom julen skulle ha varit min jobbhelg så är jag automatiskt ledig nyår så då kan vi skriva det igen: sweeeeeeeet!!!

Mia och jag en nyårsafton 08/09 i Norpan (Frågan är varför vi envisades med att fira nyår i Norrköping varje år eftersom det ALLTID slutade i mer eller mindre katastrof? :P )
(By the way, tack för näsan Pappa.. när jag ser den här bilden blir jag väldigt sugen på att besöka docktor Kniv.)



Nästa vecka ska jag träffa min särbo för det var längesen vi hängde bara hon och jag! Vår förhopping (eller våra samvetens förhoppning) är att vi ska träffas och köra ett träningspass men det kan vara så att det helt enkelt blir en fika med en stor bakelse och en himla massa skitsnack istället.

Särbo och jag i somras på Storans uteservering


Last but not least..

Tack min snygga hunk för att du står ut med mig. Varje dag med dig är underbar! <3



Nu tycker jag nog ändå att jag har vägt upp det dåliga bloggande för dom senaste dagarna (veckorna?).

Thanks and good night!


Kommentarer
Postat av: Mia

Haha de va ju bra att du sa de själv för den kommentaren hade nog kommit förr eller senare :P va sägs som att fira nyår i Stockholm i år? :)

2011-11-13 @ 07:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0