Jag borde..

..maila till Apollo så jag får in lite pengar av dom.
..svara på fyra sms.
..skicka in papper till Stångåstaden och meddela att jag har flyttat.
..ringa någon utbildad människa och fråga om man ska ha kramp och må illa varje dag (..och svaret är nej på frågan ni alla nu tänker på.)
..ringa Medley och ändra mitt träningskort.
..ringa Tekniska Verken och ändra namn på mina elräkningar.
..ringa mamma som har jagat mig på telefon.
..borde gå till gymmet (eller rättare sagt så borde jag gått till gymmet för en vecka sen......)
..äta någon vettig kvällsmat (för jag antar att inte Pingvinstäng räknas som det?)
..lämna in min trasiga dator (telefonen också för all del.)


Det där var min privata to-do-list. Den som ligger brevid mig här på jobbet är dubbelt så lång.

Slutsats? Jag borde sluta skjuta upp saker. Crap.





Kommentarer
Postat av: Micco

Fu är nog stressad. Det är säkert därför du har ont i magen o mår illa. Du borde jobba mindre o ta det lugnt när du är ledig o sluta sätta press o måsten på dig själv så ska du se att du mår bättre snart<3

2011-11-02 @ 04:58:33
URL: http://mikaelabirgittafredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0