Vilka grejer!

Vaknade upp i tisdags med fruktansvärt ont i nacken! Tänkte att det här ordnar nog till sig under dagen, jag har väl sovit konstigt. Men dagarna gick och det blev snarare värre än bättre.
Efter att ha provat Eeze spray, Zon gel, värmekudde, någon tigerbalsam variant, alvedonbrus, pamol och panodil (ne, inte på samma gång, tack gode gud) så var det en ganska nedstämd Fia Nilsson som gick till jobbet imorse och tänkte att jag får väl vara invalid resten av mitt liv då.

Sen ringer världens bästa mamma och säger "Voltaren tabletter, prova dem får du se!"

Vilka fantastiska små piller! Tog en tablett när jag kom hem efter jobbet, gick och la mig en stund och vaknade upp som en ny människa! Värken är nästan helt borta! Vad är det i dem här igentligen? Knark?

Tjoho!

Förutom världens bästa mamma så har jag även fått världens bästa morbror, jackpot! (Världens mest udda morbror också för den delen :D)
Slänger in en bild imorgon på vad han har lyckats hitta åt mig.

Nu när nacken är bruklig igen så kan jag ju ta tag i det här bloggandet!



Nu ska jag krypa ner i soffan och kolla på den här filmen som jag har hyrt idag (Eller rättare sagt Daniel har hyrt, jag är väl svartlistad på hemmakväll. Nej, jag har inte lämnat tillbaka filmen än och ja, jag är en dålig människa.)

Mina lustiga utslag har ju härjat fritt på armarna hela helgen med men dem börjar också försvinna. Voltaren kanske tog med sig dem med! :P


Härliga söndagkväll!


Kommentarer
Postat av: Korre

Härligt att du är igång med bloggandet igen :)

2011-05-10 @ 23:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0