The weekend

Började fredagen med en kram från mamma och ett fick ett jättefint halsband av henne i examenspresent

Uppklädda och piffade åkte jag, Pia och Helena till Sörping för Champange, mat och diplom. Kvällen fortsatte med tältbygge, grill, skratt och kramar.

På lördagen kom Per och Marianne hit för lite lunch och som dom gulliga svärföräldrar som dom är så hade dom med sig blommor och en examenspresent :)

Lördagen fortsatte mot Mjölby och kusinvitamin. Vi fortsatte till Boxholm där vi mötte upp ett gäng brudar, åt kebab, drack vin och spelade spel.

Kvällen fortsatte senare halvsovandes i en soffa på Storgatan 18 innan det bar av hem till sängen hemma på Malmgatan.

Där väcktes jag av världens bästa mamma som så här på mors dag fick en liten present. Vi tog en kopp kaffe med två härliga karlar och en ännu härligare hundvalp! Myyyyyyys!!!

Efter det blev det tur i en Porsche och efter det lite mer kaffe.

Dagen fortsatte sedan med middag hos mormor och morfar där det blev en examenpresent till!!

 

Nu ligger jag i sängen och funderar på vad jag ska ta mig för (om jag nu ska vara så duktig att ta mig för något vill säga).

Imorgon väntar tvättstugan 07-14 och jobb 15-23.

 

Bilder från denna härliga helg kommer!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0