Morbror Jison är en fixare

På grund av tekniska problem (min okunnighet) så kan bilden på morbrors fynd ej laddas upp utan det får bli en bild på när den har transporterats till sin plats här i min hall :)

Då kan jag ju bjuda på en annan bild som togs på S:t Larsgatan igår, när min sambo ska göra sig redo för sängen.
¨

 
Han är så fiffig min karl. Jag trodde han slog halft ihjäl sig där inne men han rev ju bara ner halva badrumsskåpet. På bilden syns dock inte allt utan en del hamnade även på golvet, samt i badkaret.
I klass med den gången han spolade ner toalettens spolknapp.

Fiffiga Danne! :D

Idag har jag spenderat hela dagen med min mor och vi har inte gjort ett skit! Fantastiskt skönt!

I helgen är det full rulle! På fredag kommer My och Mia hit och på lördag är det tjejkväll hos Helena!

Man kanske ska slå på stort och laga mat idag! :D


Kommentarer
Postat av: Josefine

Heeej :)) Kul att du bloggar igen ;) saknat dina roliga påhitt under den senaste månaden :P hihi.

Ha en mysigt tjejkväll med H ;) Vi ses på måndag :D Kram

2011-05-11 @ 10:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0