Ledig torsdag

Väcktes av telefonen tjugo i tio, det var mamma som tyckte det var dags att vakna. Jag försvarade det hela med att jag jobbade kvällspass igår på ett fullproppat hotell och att jag faktiskt var ledig :)

Dagen drog igång och jag åkte till min kära kusin i Mjölby och bakade bullar!
Vi passade på att ta en lunch på stan också och jag beställde en lasagne (surprise surprise) och den var grymt god Heja Mjölby! 
Shoppade en ny BH på Lindex också. Min favoritmodell som jag senast förra veckan betalade 179 kronor för här hemma i Linköping kostade där 50 spänn! Heja Mjölby igen! 

 
Sedan fortsatte vi mot skänninge och ÖoB. Nästa stopp blev Götevi där jag äntligen fick tag på en sockerlåda. Underbara farmor har ALLT! <3

Så nu har jag en skohylla á la fiastyle:



Dagen fortsatte sedan mot simhallen där ca 17 minuter spenderades i ett solarium.

Kvällen avslutades med kaffe och fruktsallad på Pehr Hanner hos Erik.

Finfin torsdag tack vare Korre!

Nu väntar det jobb fre-mån och sen plugg tis-tors och sist men inte minst examensdag på fredag! Tjoho!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0