Hihi

Hur trevlig är jag på en skala som lägger upp en stor bild på mina fötter? :P

Kanske ska ta en på mina knän också? Eller en axel?

Imorgon är det frukostmöte på S:t larsgatan, då ska det förberedas för onsdagens redovisning! Sista rycket! Nu kör vi!! :D

Kollade på en bra film igår! SOM JAG HYRDE PÅ MITT EGNA KONTO!! Jag är inte svartlistad :) (Jag har inte lämnat tillbaka filmen om ni tror det, jag drog en fuling som låtsades som om inget hade hänt och det gick bra. Dem har inte upptäckat att jag har den! Eller så vet dem att jag har den men inser att det är en skitfilm som ingen vill hyra!) All denna oro och ångest i onödan! Nu är ju bara frågan vad jag ska göra med filmen? Behålla den och bli fylld av skuldkänslor varje gång jag får syn på den eller slänga den?

Filmen jag såg i går:


Trevlig och lättsam :) Ja, eller lättsam och lättsam.. det handlar ju om ett föräldralöst barn så lite nedstämd blev man ju periodvis men trevlig!

(Oroa er inte, filmkritiker är ett yrke som jag inte ska satsa på)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0