Gårdagen

Igår var Mia och My här på lite middag och sen blev det utgång på Harrys, där det för ovanlighetens skull krullade av massa trevligt folk man kände :) Minus till Korre som åkte hem! Även ett plus till Korre som var så förståndig och åkte hem när hon hade ont i huvudet. Men mest minus.

Eftersom inte matlagning är min starka sida så var jag ju tvungen att väga upp middagen med att baka lite bröd till



Efter maten blev det Rabarberpaj med mormor och morfars rabarber och farmors recept.



Tack för igår, mina underbara vänner!

Nu laddar vi om för en kväll i Tallboda hos fröken Sundgren.

Daniel laddar bokstavligen om genom att dricka smirnoff till frukost. Jag vet inte vad som tagit åt karl!


Kommentarer
Postat av: Korre

Jag skulle vilja säga ett STORT + till mig, tänk vad jag var pigg och glad imorse när alla andra inte var det! :)

2011-05-15 @ 01:11:19
Postat av: mia

Tack själv, de va jätte trevligt :) ditt bröd va jätte gott :)

2011-05-15 @ 10:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0